sobota, 30 listopada 2013

Świąteczne dekoracje.

Coraz bliżej Święta - tak to już niedługo. Dlatego małymi krokami się do nich przygotowujemy.
Najbardziej w kawiarni, żeby umilić naszym gościom pobyt u nas.
Powstało kilka stroików mojej produkcji.
Może zacznę od tego nad barem.

Zawsze mi się marzył taki duży, pod żyrandolem i z dekoracjami eko.


Pomysł na te dekoracje zaczerpnęłam chyba z ,,Czterech kątów". A zrealizował go mój M.
Wystarczyła gałąź z brzozy, którą trzeba było cienko pokroić w plastry. Potem dziurka na sznurek i gotowe.
Dodałam jeszcze trzy szklane maleństwa /właściwie nie wiem jak je nazwać, teraz pełnią funkcję świecznika/.znalazłam je kiedyś dawno ,,na starociach" a że uwielbiam różnego rodzaju pokryweczki szklane to je przygarnęłam i są. Chociaż niekoniecznie przypominają pokrywki.


Okienko też wygląda świątecznie.


Ubrane w aniołki.



Na oknie przy wejściu umieściłam kulki.


Tak wygląda od zewnątrz.


Odświeżyłam świecące kwiaty, o których pisałam już wcześniej.


Na stoliku okrągłym stoi świecznik.


Chyba lepiej wygląda po dodaniu żurawiny.


A tu też stroik z innego stołu. Bez żurawiny.

I z żurawiną.




Nie mogło zabraknąć pomarańczy z goździkami.

Tak, to na tyle.
Dekorowanie jednak cały czas jeszcze trwa, więc myślę, że jeszcze nie jedno zamieszczę.
Pozdrawiam świątecznie.

13 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne dekoracje i jak kiedyś będę w poblizu to przyjdę na kawkę ;)
    Wysłałam e-mail do Pani i pozdrawiam serdecznie.
    bela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę stale zaglądać do Małego Szpicherka i tylko mam jedno życzenie na ten Nowy Rok: poproszę o częstsze wpisy na tym blogu :)
      Bela

      Usuń
    2. Bela, jest mi bardzo miło. Postaram się spełnić Twoje życzenia :)
      Pozdrawiam Świątecznie!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszły :) gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, w Małym Szpicherku Agata.
      Dziękuję za gratulacje.

      Usuń
  3. Już czuć klimat,bardzo miło i przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli dekorowanie w toku? Wow, święta na całego emanują z Twojej strony :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie.
    Tak, tak myślę, że niebawem jeszcze coś zamieszczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne dekoracje, wianek na lampie - cudowny, a jaka ładna ta lampa - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam pierwszego mężczyznę w Małym Szpicherku. Miło, że zauważyłeś lampę. Kiedyś może napiszę o jej historii jakiegoś posta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...