sobota, 2 lutego 2013

Zegar- kawiarenka odsłona III.

Tak wygląda zegar, który zrobiłam ostatnimi czasy. Trochę się naczekał, bo niebardzo wiedziałam jak ma wyglądać jego ostateczne oblicze.
Myślę, że to jest najbardziej odpowiednie.
A co Wy sądzicie?


A jego historia była taka:
Pewnego razu, u pewnego zbieracza starych rzeczy, znalazłam starą rozwalającą się spiżarenkę. Była tak stara i tak brzydka, że Pan A do którego zawiozłam ten /tu zacytuję jego słowa/ ,,śmieć"( nadmieniam, iż wtedy jeszcze nie wiedziałam jak ją odnowić i za co się zabrać, nie umiałam malować i uważałam, że musi zrobić to ktoś, kto się tym zawodowo zajmuje).
Pan A pokręcił z niechęcią głową (bo jest bardziej specjalistą ale w odnawianiu holenderskich mebli niż antyków), wyskoczył z ceną za renowację, a ja wyskoczyłam z papci jak już ją poznałam.
Mój M stwierdził, (a że jest bezgranicznym optymistą),jak to my nie zrobimy? Na pewno zrobimy i to o sto razy lepiej.
Tak więc zabraliśmy ,,śmiecia" do domu.
I tak właśnie dzięki niechęci Pana A., zaczęliśmy krok po kroku odnawianie.
Nie mam zdjęcia z wersji pierwotnej całej spiżarenki.
A drzwi wyglądały tak:


Potem tak.


Spiżarnia od której są te drzwi ma inne przeznaczenie, ale o tym w innym poście.
Drzwi czekały czekały, aż razu pewnego zastanawiając się nad brzydką sosnową tarczą zegara, wpadłam na pomysł,że pomaluję ów zegar i dodam nadruk.
A idealnym miejscem jego bytowania będą drzwi od spiżarni.
Tak też zrobiłam.


W między czasie odnowiłam dwa kinkiety.
Gdy je nabyłam były zielone i tak wyglądały.


Po oczyszczeniu tak


Po malowaniu i przecierce tak





A po zawieszeniu w miejscu docelowym w sąsiedztwie zegara tak


Aha zapomniałam o wianku wykonanym z gałęzi wierzby i pomalowanym na szaro.
Oj, dziś to dopiero wyszedł post w rozmiarze XL.

Dobranoc!




1 komentarz:

  1. Wspaniała odmiana. To właśnie jes fajne, że na zaprzyjaźnionych blogach doskonale rozumiemy, że jeśli coś jest zniszczone, ma kiepski kolor albo nie wiadomo czemu do tej pory służyło, to my widzimy w tych rzeczach nie to czym są ale to czym mogą być :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...