czwartek, 17 stycznia 2013

Kawiarenka ciąg dalszy.

Moja siostra stwierdziła wczoraj, że zdjęcia z poprzedniego posta dotyczące lustra w toalecie nie oddają stanu faktycznego.
Wzięłam sobie to do serca, no bo przecież starszych się słucha.
Fakt, zdjęcia nie są na tyle dobre, żebym była z nich zadowolona.
No... ale to przecież moje początki zarówno w kwestii zdjęć jak i blogowania.
A i aparat nie ten.
Tak więc, może te dziś będą bardziej rzeczywiste, chociaż tym samym sprzętem zrobione.






A na zakończenie szafka:


Pierwotne przeznaczenie to: miejsce tarczy do rzutek.
Szafka ta zmieniła troszkę swoje przeznaczenie i oczywiście wygląd.
Teraz wygląda tak:


I pełni funkcję szafki do której ,,wędrują,, brudne naczynia.
/taki wymóg Sanepidu/.
Musiałam ją oczywiście wyczyścić, pomalować, dodać dekor i uchwyty... i w ten sposób powstała rzecz przyjemna dla oka i pożyteczna zarazem.


Pędzę na mecz w koszykówkę.
Właśnie trwa POLSKA/SERBIA.

Pozdrawiam wszystkich, którzy nas odwiedzają.

2 komentarze:

  1. O ja cię! bajeczne to lustro :) naprawdę szczerzy zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że lustro spodobało się Tobie.
      Mam jeszcze tyle pomysłów do zrealizowania... Może któryś wpadnie Ci w oko.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...