środa, 6 stycznia 2016

Na przekór zimie...

Zima, zima... Mróz, mróz...
Jak dajecie radę w te mroźne dni Nowego Roku?
Macie jakieś swoje sposoby aby się ocieplić i rozgrzać?
A oto moich kilka propozycji, tak na rozgrzewkę.

Gorąca herbatka przy kominku w miłym towarzystwie;)



Jabłka pod kruszonką z kulką lodów waniliowych. 


Grzane białe wino z konfiturą z płatków róży.


I co troszkę cieplej?

A teraz, z racji tego, że w minionym roku (z nawału pracy i braku czasu) nie pokazywałam swojego ogrodu, teraz kilka fotek na rozgrzewkę









Jak miło powspominać...
Wolę lato od zimy!

I tak jak w piosence Bajmu:
...Znów przyjdzie maj a z majem bzy...
Znów przyjdzie mi nosić przykrótkie sny
Do lata, do lata, do lata piechotą będę szła...


I tym letnim akcentem pozdrawiam wszystkich zaglądających do Małego Szpicherka.
Trzymajcie się ciepło! ;)



14 komentarzy:

  1. Czyli w Małym Szpicherku odczyniamy wiosnę i lato!!! Jestem jak najbardziej za! Super zdjęcia z letowego ogrodu. A propozycje rozgrzewające w tej mroźnej,zasypanej śniegiem zimie kuszące i bardzo mi odpowiadają.Gratuluję pomysłowości.Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ogrody i lato, na zimno mam uczulenie, a Twoje sposoby na rozgrzewkę są świetne i nie szkodzi, że troszkę kaloryczne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Celinko aż tak dużo tych kalorii nie mają, ale jak rozgrzewająco działają.
      A przy takim mrozie to i te kalorie są szybciej spalane:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. och dziękuj,e za te letnie ogrodowe fotki:)))))) a jabłka z lodami-ło matko!!!!!")))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Ale mnie rozbawiłaś...
      Jabłka są Twoje:) Gdyby tylko można było je przesłać...
      Buziaki

      Usuń
  4. :-) mi sie zrobiło cieplej, ach ... ja tez wole lato, o wiele bardziej wolę ... ale cóż dzisiaj chyba musi być kominek i to wino, które polecasz ;-) właśnie wróciłyśmy z Marcysią z Orszaku Trzech Króli, to się trzeba dogrzać ...
    Piękny masz ogród Kochana,bardzo lubię kamieniste podłoże, taki mix, ja czekam na wiosnę i robię porządek ze swoim
    Uściski i miłego, ciepłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko wybieraj wszystko co chcesz, bo pewnie zmarłyście. Chociaż dla Marcysi to chyba lepiej jabłka niż wino :)
      W ogrodzie mam jeszcze wiele do zrobienia, więc też czekam na wiosnę. To co pokazałam to fragment. Mam jeszcze wiele pracy i pomysłów.
      Buziaki :)

      Usuń
  5. Cieplej, dużo cieplej. Zwłaszcza po letnich zdjęciach ogrodu. Już tęsknię za latem...
    Czy zdradzisz przepis na jabłka z kruszonką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa przepis jest bardzo prosty.
      Ja zawsze wcześniej mam przygotowaną kruszonkę, którą trzymam w zamrażarce.
      Jabłka kroję na grubsze kawałki
      prosto do kokilki, posypuję odrobiną cukru trzcinowego, troszkę cynamonu. /Jeżeli jabłko nie jest soczyste dodaję odrobinę soku jabłkowego/ Całość posypuję dość grubo kruszonką i do piekarnika. Jak kruszonka będzie lekko brązowa, wyciągam z piekarnika, posypuję delikatnie cukrem pudrem. Na to dodatkowo kulka lodów waniliowych i gotowe:)
      Jeżeli chciałbyś przepis na kruszonką to daj znać.

      Usuń
  6. Zdjęcia piękne - deserek... mniam... pysznie wygląda - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Wandziu :)
      Miło Cię gościć w Małym Szpicherku.
      Deser jest Twój :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...