niedziela, 24 sierpnia 2014

Lato i grochówka z kuchni polowej.

Witam wszystkich po dłuższej przerwie.Wakacje jednak wciąż trwają, zatem w telegraficznym skrócie:
W Retro powstał ogródek.
Według pomysłu i realizacji mojego M.Cały z palet.



A jak to w wakacje w Małym Szpicherku dużo eksperymentujemy kulinarnie. Były przygotowywane różne potrawy. Często korzystaliśmy z kuchni polowej.
Zakup, którego dokonał mój M kilka lat temu znakomicie się sprawdza w okresie letnim, ale nie tylko.


Potrawy przygotowywane na niej mają niepowtarzalny smak.A i zimą przy ognisku taka grochówka to rarytas.



A to już wersja finalna grochówki.Na ogródku w Retro też smakuje znakomicie, tylko siadać i zajadać.


A co nowego na ogrodzie?
/Wiele się działo, ale o tym następny post./
W szpicherkowym ogrodzie królują maliny.


A to mój ,,malinowy król"


Kilka ujęć z gorodu.



A na zakończenie kompozycja kwiatowa w wazonie.


I moje petunie, które po raz pierwszy tak obficie mi zakwitły na oknie w Retro.

I tym jeszcze kolorowo- letnim akcentem kończę na dziś i pozdrawiam.

Witam moich obserwatorów. Cieszę się, że ich przybywa.
Zaglądajcie, piszcie komentarze. Zawsze jesteście mile widziani.

Do następnego razu!

11 komentarzy:

  1. Urok, smak i zapach lata zatrzymane w kadrze. Szkoda, że się kończy, a było naprawdę piękne. Fajne zdjęcia Twojego wyjątkowego ogrodu.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy pomysl na zbidowanie mebli i. Reszty ogrodka z palet. Podoba mi sie wykorzystanie drewna z odzysku. Sami staramy sie to robic. Ostatnio moj M zrobil mi stol do prac ogrodowych

    OdpowiedzUsuń

  3. Cudny malinowy król i, oczywiście, modelka z petuniami. Nie wiadomo modelka czy petunie ładniejsze?1 Podziwiam. Hania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Haniu. Cóż za komplementy, aż się ,, modelka " zarumieniła :))

      Usuń
  4. świetny pomysł z tymi paletami,ogródek wygląda bardzo oryginalnie :)
    Nie rumień się ,jesteś bardzo ładną kobietą ,petunie też śliczne :);)

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentuje ta ogrodowa aranżacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko pięknie...ale i tak najcudniejsze są twoje nogi:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...